Pengedar Sah Shaklee di Pulau Pinang

by - 12:12:00 PM

Assalamualaikum semua...

agen shaklee pulau pinang, pengedar shaklee di gelugor pulau pinang

Pengedar Shaklee Gelugor, Pulau Pinang

Untuk makluman semua, saya adalah Pengedar Sah Shaklee di Gelugor, Pulau Pinang. Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee secara Cash On Delivery (COD) disekitar kawasan Pulau Pinang, anda boleh menghubungi saya di 012-928 3726 untuk membuat sebarang temujanji mengikut tempat dan masa yang sesuai. Anda boleh menggunakan aplikasi whatsapp atau telegram juga untuk menghubungi saya. 

COD secara percuma di sekitar: Universiti Sains Malaysia (USM), Sungai Dua, Sungai Nibong, Bukit Gambir, Queenbay, Giant, Tesco Sungai Dua, Gelugor, Taman Pekaka, Taman Lip Sin, Bukit Jambul, Batu Uban, Vistana Hotel

Saya juga melakukan penghantaran keseluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak menggunakan khidmat GDex atau Pos Laju. Penghantaran akan dihantar terus ke pintu rumah anda dalam masa selama 1-4 hari bekerja.

Antara keistimewaan sekiranya membuat pembelian dengan kami adalah:
  1. Setiap pembelian disertakan bersama konsultasi secara eksklusif & percuma secara berterusan. Selain itu jadual dan cara pengambilan vitamin secara efektif untuk kesan yang optimum turut dikongsikan.
  2. Kami sangat mesra pelanggan, kepuasan anda keutamaan kami. Anda pasti berasa selesa dengan layanan mesra kami. Tak perlu kekok atau malu, masalah anda, masalah kami juga..
  3. Anda akan menerima jemputan eksklusif ke kumpulan tertutup pelanggan kami di Whatsapp
Sekiranya anda berminat untuk menyertai kami sebagai ahli Shaklee, anda boleh menghubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut mengenai bisnes Shaklee. Ramai yang telah menjana pendapatan sehingga 4 dan 5 angka sebulan dengan Shaklee, dan anda juga mempunyai peluang yang sama. Bertindak sekarang sebelum terlambat.

Dengan niat sambil berniaga sambil membantu sesiapa yang memerlukan.
Jom sertai keluarga Shaklee. Jangan lepaskan peluang ini.

Jika berminat dengan produk kesihatan Shaklee dapatkan segera dengan menghubungi saya sekarang!

Mia
Shaklee Independent Distributor | Shaklee ID : 1081104 
SMS| 012 - 928 3726
EMAIL |salmiahmz@gmail.com

¶ JOM BERUBAH!!! SIHAT BERSAMA SHAKLEE
¶ JADIKAN SAYA PERUNDING VITAMIN TERBAIK ANDA
¶ TERIMA KASIH KERANA MEMBACA ENTRY INI. JIKA ANDA RASA IA BERGUNA, SILA KLIK BUTANG SHARE. "SHARING IS CARING".

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

You May Also Like

0 comments