siapa

by - 1:46:00 AM

Bismillah dan assalamualaikum wbt.

Rasanya inilah kali pertama buat tahun 2015 saya menganjurkan semula segmen.Agak lama menyepi bukan lupa tetapi muhasabah diri(hihihihii)

Tujuan segmen ini:

  • Menambahkan lagi kenalan
  • Memohon pendapat uols bagi saya memperbaiki blog mana yang kurang atau perlu di buang
  • dan last sekali ...untuk happYy...yeaya..



  • Pastikan ada blog dan follow blog saya(saya akan follow semula )
  • Like my fanpage(di sidebar)TQ!~
  • Buat entry tajuk:SEGMEN:SAYA SAYANGKAN BLOG SAYA!
  • Copy yang ini dan pastekan dalam entry korang
  • dan jangan lupe..Dalam entry itu,korang tulis apa yang saya perlu perbaiki dalam blog nie(yang penting nak jujur dari hati tak kisah -ve pun) dan harapan korang pada blog korang sendiri jugak~
  • Submit url entry korang  dan nyatakan followers yang keberapa dalam kotak komen ni k.
dan saya mencari 5 entri yang terbaik dan menusuk kalbu..
hahaha..dan pemenang yang bertuah akan dapat hadiah ..

Ada hadiah tau tapi simple je la...:

RM5 bagi 5 orang !


Tarikh :7/4/2015 hingga 7/5/2015
sebarkan dan jemput kawan2 untuk turut serta k..!

You May Also Like

0 comments