bestnyer wechat!!

by - 6:15:00 AM

siapa sekarang menggunakan wechat?
    apa pendapat korang dengan wechat?akibat pengaruh iklan kat tv lisa bersama sam sedang wechat tuh..membuatkan aku berniat untuk mencuba wechat ini.

    so far, memang best.sebab apa kite boleh dengar suara kawan kite banyak kali malah kalau kite nak dengar suare kite sendiri pun boleh.!!sangat mengujakan.inilah perbualan yang boleh direkod secara tidak langsung

    bagi pengguna android memang anda boleh download di google play..sangat mudah tetapi dengan syarat mesti ada internet la yer...

    ok,itu sahaja perkongsian aku...
    jom wechat !!ia boleh merapatkan kembali ukhwah kite dengan kawan2 kite..:)

    You May Also Like

    2 comments

    1. Saya buat live call terus dengan kakak saya..best kan

      ReplyDelete
    2. Saya pun da lame ade wechat ,, memang best..

      ReplyDelete