berpurdah itu ninja?

by - 3:10:00 PM

apakah persamaan antara ninja dengan orang yang berpurdah?

    semalam aku berjalan dengan suami di shopping mall.seorang maknyah entah datang dari mana mentertawakan aku sambil mengejek aku ninja.ketawanya sangat kuat dah tahukan suara lelaki yang pura-pura perempuan.Mula nya aku agak terkejut dan ramai yang pandang kearah aku.Sememangnya wanita yang berpurdah ini dipandang pelik oleh sesetengah orang tetapi kenapa orang yang memakai seksi tidak pun dipandang pelik..?pelik pelik...
    kepada si maknyah tuh,aku tak marah pun ko nak kata aku ninja.maih,aku nak ko bezakan sendiri mana satu ninja yang betul :)

    nah!!inilah ninja!!

    yang ini pula wanita yang berpurdah.

    adakah terdapat persamaan?

    tepuk dada tanya lah iman.


    You May Also Like

    5 comments

    1. ish3..memang kan zaman sekarang..
      sama mcm abg yaya ckp "kalau orang pakai purdah dipandang pelik tapi kalau orang pakai seksi biase je"
      haish..yaya tak suka kalau orang cakap mcm tu la..

      ReplyDelete
    2. ye kan?yang seksi seksa di puji lebih2 pulak..

      ReplyDelete
    3. nasib bukn kena dekat saya kak.. law tak sya gelakkn dia balik sbb dye tu maknyah..hehe.. tp takpelah..biar ALLAH je yg balas.. xpe..kita sme2 ninja ^_^ lantak lah kt org2 tu... tak taw ap2 pon tu..dunia akhir zaman.,.. macm tulah kak :) sabar2..tak taw plak akk berniqob..hehe.. kita geng ^_^

      ReplyDelete
    4. ninja lantikan Allah di akhirat sok lebih terpuji..
      semoga trbuka hatinya untuk berubah, InShaaAllah...

      *doakan sy berpurdah juga 1 hari nanti ye. =)

      ReplyDelete
    5. purdah itu cntik...hehe..blog akak mkin comel lah..jeless

      ReplyDelete