PREPARING TO BE A GOOD MUMMY?

by - 5:38:00 PM

  • Buat sideincome dengan autoblogger
  • Nak anak!
  • Zombie
  • YUNA!
  • anda cun or cantik?
  • mengimpikan sebuah keluarga yang dipenuhi dengan Nur islam

    ramai yang bertanya dan mendoakan untuk aku dan suami..supaya cepat dikurniakan baby.Amin,terima kasih kepada mereka.InsyaAllah,doa kalian dan kata2 semangat yang membuatkan kami terus menanti hadiah istemewa ini dari Nya,

    sometime rasa macam down je bile tengok orang lain dah ada baby sendiri,upload gambar anak kat FB,menceritakan pengalaman sepanjang preggy,..tapi aku cube untuk pujuk diri dan bersangka baik dengan Allah.Mungkin juga kami ini belum layak untuk memiliki zuriat sendiri...Alhamdulilah,suami aku seorang yang sangat memahami dan malah keluarga kedua-dua belah pihak sangat supportive!terima kasih..

    buat waktu sekarang nie..kami ada 2 baby yang penghibur hati...

    iaitu kucen!:)
    **tak dapat nak upload gambar kucen sebab gambar mereka dalam handphone.malas nak upload..hihihi

    tapi bile aku try untuk tanya dan muhasabah diri layak kah aku untuk menjadi seorang ibu?malah apakah aku  sudah cukup persediaan untuk menghadapainya?

    semua itu,jawapan Nya ada pada Allah

    buat kalian semua,doakan kami berdua dipermudahkan untuk mendapat zuriat..amin..dan menjadi ibu ayah yang terbaik buat anak-anak kami nanti.

    Ya Allah,kurniakan kepada kami zuriat yang soleh/ah dan penyejuk mata.Janganlah Engkau biarkan kami sendiri tanpa keturunan.

    doakan kami,yer?




    You May Also Like

    20 comments

    1. Cantik design blog ni.. www.draisyahafiz.com

      ReplyDelete
    2. saya dulu tunggu 2 thn lebih baru dapat berita gembira dari-Nya
      macam2 usaha saya buat..pergi berurut,makan buah la.at the end..saya berenti kerja,pindah duduk dgn hubby n start jumpa gynecologist.doc sahkan saya ada masalah hormon untk pregnant..so saya start treatment n alhamdulillah..july last year saya selamat delivered baby boy.
      nasihat saya : kalo org bertanya,jgn terasa..anggap itu satu doa.
      teruskan berdoa..dan maybe awak boleh jumpa pakar utk tahu masalah sebenar

      ReplyDelete
    3. yes ! insyaAllah kak ! semoga rezeki akk dimurahkan .. amin ~ =)

      ReplyDelete
    4. insyallah kak..pasti ada rezeki.ada hikmah allah xbagi lagi la 2 cuma kita yg terlalu memikir benda yg bukan2. allahalways for u kak..iman sentse mendoakan yg terbaek untuk akk

      ReplyDelete
    5. Sabar & banyak berdoa ye. InsyaAllah kak nanti ada rezekinya. Sementara tu blh timba ilmu byk2 utk jd good ummi kan? =D

      ReplyDelete
    6. In shaa Allah kak! semoga doa akak dimakbulkan..amin

      ReplyDelete
    7. Insyallah kak , Allah akan beri cuma lambat atau cepat sahaja . Teruskan berdoa . Allah sering mendengar :)

      ReplyDelete
    8. Kita sama2 belum ada rezeki. Takpe, cekalkan hati. Banyakkan usaha. Banyakkan berdoa ya? :D

      Eniwey, dah berapa lama kawen? :D

      ReplyDelete
    9. salam maulidul rasul.in shaa ALLAH ada nanti..

      sama dengan saya juga dah 5 tahun juga..esok lusa kakak ipar bersalin.lagi terasa hati ni.

      sabar ye.ciksu paham.

      ReplyDelete
    10. @Putridah jugak jumpa pakar..tp biasalah silap sy sndiri..tidak istiqamah.hhuhuhuh

      ReplyDelete