Biar ku pendam

by - 8:07:00 PM

  • Buat sideincome dengan autoblogger
  • Buat sideincome dengan churp2
  • Impian kanak2 ini
  • Design rumah sendiri

  • sebaik-baik tempat pengaduan adalah kepada Nya.Sebenarnya tujuan aku menulis disini bukan untuk meraih simpati sesiapa cuma sebuah perkongsian..Aku memang tidak suke meluahkan apa yang aku rasa kepada orang..kalau boleh aku tidak mahu langsung orang tahu apa yang aku rasa.Suami aku cakap aku ini adalah penyimpan.Penyimpan rahsia!Aku cuma akan banyak mengadu kepada Allah(OPSS...bukan nak menunjuk tapi itulah sepatutnya seorang hamba perlu lakukan) dan kepada suami aku,kadang-kadang cite pada emak,dan sahabat.

    apabila semakin banyak kite mengadu masalah kepada manusia,semakin banyak persoalan yang akan timbul.Tetapi apabila kite mengadukan nya kepada Allah nescaya Allah lah segala pengubatnya

    Aku bukan nak cerita apa yang aku alami sekarang dan saat ini.Aku rasa tak perlu kot dan korang semua pun ada masalah masing-masing kan.
    Saat ini biarlah Allah sahaja yang tahu.Saat kite diuji tersenyumlah kerana setiap ujian adalah hikmahnya.Setiap kepahitan pasti ada kemanisan.Allah huakbar!!!

    okaylah,minta maaf semua.

    You May Also Like

    6 comments