Segmen: Memori 2012 Terpahat di Ingatan

by - 5:42:00 PM

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi semua..

tanpa banyak kata,ku biarkan jari-jariku menari di atas keyboard..selepas mendapat ajakan istemewa dari owner blog itu sendiri,hatiku dibalut rasa keterujaan untuk berkongsi kenangan melalui segmen ini..acehhh,ayat..
 klik banner bagi yang nak join:


kenangan terindah bagi tahun 2012

2012,inilah tahun pertama aku menjadi seorang isteri.Setiap wanita mendambakan untuk menjadi seorang isteri..yea,alhmadulilah..aku telah sah mendapat gelaran puan..cehhhh..kenangan manis apabila pertama kali,aku akan hidup dengan seseorang yang berlainan jantina dan yang sedihnya,bermula lah dettik aku untuk meninggalkan keluarga esp emak ayah..Aku kena ikut suami duduk di labuan.ops,my hubby orang perak..tapi kerja di labuan...
*Cakap kat emak,kalu tak nak ikut?
emak aku kate..baik tak payah kawen kalau suami isteri duk jauh..
**sigh~~
walaupun berat hati,namun jauh disudut hatiku..aku  excited.#EHH..macam-macam aku nie kan.
baiklah,untuk pergi ke labuan ..kite perlu naik flight kan.Habis,xkan la nak naik tongkang..hukhukhuk..
actually,masa kecik-kecik dulu...aku teringin sangat nak naik kapal terbang..bila tengok kapal terbang di dada langit..se sayup je.tapi,Allah makbulkan keinginan aku bila dah besar nie.Kira masa aku ikut suami aku p labuan,yes!!itulah my first time..:P
teringat lagi,masa flight ni mula kan pengerakan naik,(skema kan ayat aku nie)huhuh..mula-mula rase takut.dalam hati ini,dah mengucap banyak-banyak dan pegang erat2 tangan encik suami.^^dan syukur selamat juga akhirnya kami mendarat di labuan.terima kasih pilot yang bawa dengan cemerlang sekali..
apapun..itulah kenangan manis when my 1st time naik flight..tapi la nie,dah kurreenn rase excited..hihihi.
ada lagi nie...,aku nak cite sepanjang aku menjadi isteri kepada encik suami yang sangat memahami ia juga adalah kenangan yang paling terindah.Syukur dipanjatkan kepada Allah kerana menganugerahkan kepada aku kesempatan nie...cuma,nak tunggu moment,i'll b preggy n baby ..yes!!most sweetest memory ....please do pray for us..aminn..

okeylah,panjang sangat aku mengarang sampai tak ingat..ada ke orang nak baca apa yang aku tulis nie..^^

enclose together my pic with encik husband.sekeping pun jadi lah kan..yela,muka tak lawoo..
ya zauj,ana uhibbuk fillah fin jannah
ni lah wajah aku sebleum naik flight for the first time. teruja tak..?

baiklah,minta maaf jika ada terkasar bahasa..yang baik dari Allah..yang kurang dari diri aku sendiri...
Jazakillahukhairan

You May Also Like

12 comments

  1. nice memory... hope kekal bahagia selamanya dear.. selmt bersegmen.. :)

    ReplyDelete
  2. moga bahagia hendaknya.. :)

    sy pun join sma.. :)
    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2012/11/segmen-memori-2012-terpahat-dalam.html

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. tq sudi join segmen ecah ni..

    wah...bestnya.. tahniah.. n selamat pengantin baru yer(memandangkan baru je kawin dlm taun ni)ecah doakan kamu cpt2 dpt baby.. =)

    ReplyDelete
  4. dari CONTEST yang sama untuk upkan follower.. jom dtg rumah sy plak...:)
    boleh shopping jugak sini

    http://zonmanis.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

    ReplyDelete
  5. tq semua yang terjah menerjah memori 2012 kawan2 blogger..

    jom check memori kawan-kawan kita dengan list peserta ni.. happy bloging olls!

    http://pon2ecah.blogspot.com/2012/12/senarai-peserta-segmen-memori-2012.html

    ReplyDelete
  6. Jalan2 + baca2 + follow

    Selamat pengantin baru
    dari segmen yang sama
    http://tintamerah4488.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-dalam.html?showComment=1355986072674#c4882014349253021164

    ReplyDelete
  7. Salam perkenalan :)
    Myu singgah dari segmen yang sama ;)

    http://violetrosesmyu.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

    Semoga berbahgia hingga ke syurga :)

    ReplyDelete
  8. Tahniah akk ^_^ Moga kekal abadi hingga ke jannah :D Selamat Pengantin Baru *belom terlambatkan nak ucap ? ^^,

    Jom Terjah .

    http://fatincool98.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

    ReplyDelete
  9. Salam akak!saya dari segmen yang sama,
    http://dairihatiyana.blogspot.com/2012/12/segmen-memori-2012-terpahat-di-ingatan.html

    ReplyDelete