doodle felt untuk x-coursemate

by - 5:14:00 PM

assalamualaikum wbt dan selamat pagi jumaat...

sidang hadirin sekalian,
apa kabar kawan-kawan semua?dah makan?insyaAllah..harap2 apa yang kita makan hari ini tidak membawa kepada pembaziran...

baiklah,entry kali ni aku nak tunjuk dan share..korang 1st doodle yang aku buat dari kain felt..dan untuk pengetahuan korang semua..doodle ini direquest oleh kawan aku,1 course masa belajar dolu-dolu.hukhukhuk.Terharu sampai tak terkata coz die sudi menggunakan khidmat aku bagi menyempurnakan impian die..sepansang doodle pengantin.

nah inilah hasilnya setelah berjaya aku buat dalam masa 3 hari **walaupun actually beliau dah menyuarakan hasrat nya sudah sekian lama...aku je yang baru nak siapkan.jahat kan aku..Mintamaaf yer coz terlalu sibuk dengan komitmen disamping menyiapkan tempahan2 lain.Alhamdulilah,rezeki..:D

sedikit mengenai doodle ini;
1.Pengantin perempuan direka dengan adunan skirt labuh kembang,putih dan pink bersama dengan flower hand.Dihias indah dengan taburan bunga-bunga disebelah bahu..dan ditambah keserian dengan manik love di pinggang
2.bagi pengantin lelaki pula,set lengkap tuxedo..bersama pink bow:)sungguh kacak!
stalista atau opssss!!

pergh..ayat tak boleh tahan kan..
okeylah,atirah..moga suka dan berpuas hati dengan apa yang aku buat nie..minta maaf jika x mencapai piawaian yang diminta:(
salam mersa penuh kasih moga majlis nanti berjalan dengan lancar:Dwelcome to the club...!!

You May Also Like

2 comments