Belajar buat animation

by - 7:41:00 PM

as salam dan selamat pagi semua...
alhamdulilah,semalam Allah bagi kefahaman kepada aku untuk mempelajari sesuatu ilmu baru.sangat teruja..!nak tahu apa die?

see banner yang bergerak2 di atas tuh?huh!!macam berlagak pulak kan..
act,ini adalah usaha pertama aku berjaya membuat animation dengan menggunakan adobe photoshop cs6.Big credits to Inspire kerana menyediakan tuto yang begitu mudah untuk difahami..for those yang baru nak belajar buat animation guna adobe photoshop(macam aku nie)..sila rujuk beliau k..:)act,sebelum ni aku tersangat lah jeles bila tengok header blog orang lain siap ada gerak2 bagai ..dan banner diorang kemain cantik nya..Aku teringin nak tahu apakah rahsia mereka ini?aku nak tanya... tapi kan,eden ni sogan..acano tu ah??:)

as conclusion,im too excited right now!hepi sebab dapat menambahkan skill..(at least ada dari yang tak de langsung)ok...

**sebelum itu,jom baca doa di bawah ini:
ya Allah,limpahkanlah sabar kepada kami dan teguhkan tapak pendirian kami serta menangkan kami terhadap kaum yang kafir

You May Also Like

3 comments