order dari cik anis

by - 8:28:00 PM

esok hari raya ...nak masak apa yer..?ehem...dalam pikiran nak masak rendang ayam dan nasi kerabu.Doakan aku berjaya untuk menyelesaikan misi aku ini..^^amin..

okeylah,straight to the point..aku nak tunjuk kat korang semua hasil kerja keras aku sepanjang 2 3 minggu ini.actually,proses ini mengmbil masa yang lama kerana aku menanti material dari supplier..dat y,kerja-kerja aku jadi tertangguh..dan terima kasih kepada Si anis kerana memahami.:)untuk makluman korang,Aku jarang sangat update blog memandangkan kerja-kerja yang bertimbun ditambahkan pula semangat untuk mengupdate itu terrrsangatlah nipis..hihihi.

ordercraft dari anis.
car neck pillow+kotaktisu + kusyen(opss..yang ini gagal untuk aku siapkan kerana kekurangan material )
pilihan warna:pink,hitam,putih
jom layannn...

kotak tisu
zoom :dari pandang hadapan
dari pandang belakang

car neck pillow
okeylah,semoaga cik anis berpuas hati yer...thanks dan minta maaf diatas kelewatan....

You May Also Like

8 comments