my portfolio

by - 5:54:00 PM


 
                              
                                
                             
                     
                      
                          
                         
                       
                        
                             
                           
                              
                            
                             
                                     
                                         
                                       
                                    
                                     
                                       
                                   
                                   
                                  
                                  
                                 
                                 
                                  
                               
                               
 


                                           Untuk pertanyaan harga sila ke SINI

 Aku adalah seorang manusia biasa yang sentiasa belajar dan akan memperbaiki setiap kelemahan.Namun Allah menyukai hambanya yang sentiasa berusaha kearah kebaikan.InsyaAllah.doakan saya moga dapat menghasilkan sesuatu yang lebih kreatif.amin.setiap design adalah hak cipta terpelihara dari aku sendiri dan aku telah berusaha untuk melakukan yang terbaik..sesiapa yang yakin dan berminat boleh menggunakan khidmat aku..terima kasih kalian..:)

p/s: untuk menempah..sila isi ORDER FORM.hanya serius order akan dilayan... TERIMA KASIH SEMUA...


You May Also Like

24 comments

  1. semua cantikkk ... akk mmg kreatif ^^

    ReplyDelete
  2. semua cantik2..dya ada buat review pasal jia..:D

    ReplyDelete
  3. cantik2 belaka...
    tertarik dengan design warna hijau tu... ^_^

    ReplyDelete
  4. Ya Allah cantiknyaaa blog dorang.. camne korang buat erk.. ajarlah juga.. huaaaaaaaa blog ena simple je... HUuuuu

    ReplyDelete
  5. awak edit blogshop tak..balas kat saya..(^_^)DKDE thank

    http://www.eymasushoppe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. cantik sangat2 sis..guna template aper ni ye?blog sis antara blog2 yang plg suka saya tengok..memang kreatif sesangat..

    ReplyDelete
  7. cntiknyer!!! sume cntik! klu tempahan brapa harga klu cm ni? 1 set?

    nway, kte baru follow cni tu yg baru tgok blog awak cntik sgt!

    ReplyDelete
  8. assalam..nk tnye..awk wt doodle sekali ea?

    ReplyDelete
  9. @Maisarah Humairaact saya x amik tempahan doodle.sy hny amik tmphn header/footer sekali dgn doodle:D

    ReplyDelete
  10. semua cantik.. :) pandai akak edit..

    ReplyDelete