Beli barang online dari indonesia

by - 10:58:00 PM

Assalamualaikum wbt


cantik sungguh busana oki setiana dewi

 Cantik namanya secantik orangnya.Beliau memiliki wajah yang bersih serta senyuman yang manis.Wajah yang tak asing sebagai pelakon utama dalam KETIKA CINTA BERTASBIH.Saya cukup meminati beliau sehingga kini mengikuti perkembangan beliau.

Tidak terlambat untuk saya ucapkan tahniah kepada OSD dan suami di atas kelahiran seorang puteri perempuan yang comeyy.Ini didapati dari instagram milik beliau.

Sebenarnya bukan ini yang saya nak ceritakan...tetapi saya nak highlight pasal busana yang selalu di pakai oleh OSD ni.Saya serius dah jatuh cinta laaaa...tapi kat Malaysia ni ada ke orang jual busana macam ni..
jom nak belanja gambar





cantik kan...

kalau tak silap saya mereka panggil busana ni gamis.

saya try la search kat google gamis ni.Memang kebanyakkan yang saya jumpa gamis ni terkenal di Indonesia.Dan ramai peniaga pun dari Indonesia.Memang murah sebab mata wang kite tinggi dari mereka jadi kalau nk shopping sakan pun boleh..hihihihi..
Nak tanya kawan kawan kalau yang pernah membeli barangan online dari indonesia ni.Ce cite macamane prosesnya.







You May Also Like

0 comments