LAPTOP ASUS

by - 8:28:00 AM

Asslamualaikum wbt

selamat malam semua..~!
Alhamdulilah..syukur kepada Allah seperti yang dijanjikan oleh suami saya akhirnya tertunai juga.Agak-agaknya apakah itu yer?
Sebelum ini,saya ada menceritakan mengenai kerosakan laptop saya.
dan penantian saya berakhir apabila suami saya menghadiahkan sebuah laptop jenama ASUS.
terima kasih sayangku..love u much much..OPS!~
 Jom saya belanja gambar laptop yang saya ambil dari Asus

 
Sememangnya dari dulu saya mengimpikan sebuah laptop yang mempunyai screen yang besar.Baru puas mata untuk mengedit blog!~

 
Selain mempunyai screen yang bersaiz 15.6-inch Full HD ini,ia turut boleh dilipat seperti dalam gmbar di atas.Menarik betul kan..?
 dah serupa macam tablet je kan.So kalau tetiba saya jemu menaip menggunakan keypad maka saya juga boleh menggunakan screen;Picit dan tekan je(Touchscreen)

kalau korang nak tahu apa lagi spec laptop ni..boleh google je k.

dan nama laptop ini ialah ASUS TRANSFORMER BOOK FLIP.

p/s:semakin bersemangat pulak nak ambil tempahan edit blog selepas ini..

 

 

You May Also Like

0 comments