Laptop rosak

by - 6:32:00 PM

Assalamaualaikum wbt

Segal pujian bagi Allah yang memiliki arasy yang agung.
Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad saw keluarga dan para sahabat baginda.

Salam jumaat yang penuh barakah.

Alhamdulilah..masih diberi kesempatan untuk menulis sesuatu dalam blog ni.hurm..kali ini saya update entry gune phone je.sebab laptop saya rosak.tetibe je keluar screen hitam even laptop dah on.Hurm,laptop tu adalah pemberian dari abang kandung saya.soooorry abang..laptop mu merajuk!!
Allahhu..~~dugaan3..

Jadi untuk sementara waktu ini..segala tempahan edit blog terpaksalah ditangguhkan.Sehinggalah saya dapat memiliki sebuah laptop.aminn.

InsyaAllah..incoming november my hubby dah janji nk belikan laptop.terima kasih sayangku.

P/s:rasa tak puas nk bw gune phone..lebuh prefer untuk pakai laptop..lebih luas pemandangan.kikiki.
Oklah uolls..maap lah x dpt nk bw sgt.nanti insyaAllah bile di beri kesempatan saya akan bw sampai lebam.

Tataaaaa...+×+×

You May Also Like

0 comments