Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !

by - 11:09:00 PM




klik banner untuk join!!

  • Nama :Najiah bt Shaharain
  • Status: Berkahwin
  • Anak:Masih berusaha(InsyaAllah..doakan kami ..yer..kawan2)
  • Umur: 27 tahun( saya sendiri macam tak percaya je..kikikiki.)
  • Mula berblog:2010.
    • Tujuan buat blog adalah untuk promosikan produk jualan-crafting.kalau uolls tahu pasal kain felt?that..it.! saya jual dan mula upload gambar2 craft saya di blog.Alhamdulilah..rezeki.Dapat sambutan yang agak memuaskan.
    • Masa ni zero habis pasal blog.Jadi bila nak design blog sendiri pakai ikut dan je.Bile mai jalan2 ke blog orang rasa macam iri hati(sekejap).Hati mula tertanya"Macamana la dorang ni edit blog jadi lawa2 nie?".Dan mula dari itu lah saya kenal blogger hebat macam wanhazel(blog die memang design lawa sgt) lyssa faizureen..dsb.Natijah dari itu,saya berazam nak belajar tutorial dari dorang untuk kasi blog saya cantik.Semenjak itu,saya makin cinta akan dunia blogging dan editing blog ini.
  • Kelebihan blog(Kenapa blog korang patut jadi pilihan rakan pembaca):
    • Blog saya simple je sebenarnya.Mungkin takde readers kot.Sebab saya tak pandai nak tulis ayat yang menarik dan lagi satu saya tak de cerita yang best untuk dikongsikan.
    • Saya sukakan blog sy sekarang ini kerana ini lah hasil kerja idea saya dan dengan blog ini lah saya menambahkan duit poket saya.Alhamdulillah.Kini saya berani untuk mengambil tempahan edit blog.(nak promo sat...jom tengok bahagian portfolio {hasil kerja }saya!!)
  • Impian saya:Supaya saya dapat menambahkan kenalan dan juga menambahkan lagi kemahiran dalam penulisan.InsyaAllah.Disamping itu,saya akan terus mengambil tempahan design blog kerana saya sukakan bidang ini.
terima kasih!!

Tarikh tutup ? 11/9/2014 , jam 8 malam !

You May Also Like

5 comments