Nak cerita macam macam~

by - 6:24:00 PM

 salam jumaat yang indah~
syukur kite masih bernafas dimuka bumi ini dan menikmati suasana raya yang ke (#tak berapa nak pasti)hukukhuk

masih mood raya ke kalian semua?

saya sudah tentunya masih inginkan mood raya itu kembali kerana pada hari raya pertama dan kedua saya sakit.Untuk pertama kalinya pada hari raya pertama saya beraya di Hospital ..wahhhh!!:(
Dan apabila melihat penuhnya manusia di Hospital itu dengan bermacam-macam jenis penyakit/karenah maka bersyukurlah kite kerana besarnya nikmat ketika sihat itu!

Allah Maha Besar..pada hari raya keenam..suami saya pula sakit.resdung yang teruk menyebabkan kesukaran beliau untuk bernafas dan sakit kepala yang teramat.Beliau pitam.

nah!inilah kisah di hari raya pada tahun ini.Saya bersyukur kerana saya adalah hamba yang terpilih untuk merasai beraya di hospital!Alhamdulilah itulah pengalaman yang manis walaupun nampak sedih pada mulanya^_____^

tahun ni saya masih belum bekesempatan untuk menikmati lemang..#betultaktipu.(jika ada yang sudi bagi lemang sekarang..ni dan makan dengan rendang ayam..yum yummm)


oklah..tutup kisah raya..la ni saya just nak beritahu kepada kalian semua yang saya dapat panggilan interview SPP untuk jawatan Pembantu tadbir N17 pada 27/8.Syukur...walaupun ini bukan bidang saya namun tak salah jika saya ingin mencube nasib mane tahu 'untung sabut timbul untung batu tenggelam'*eh?betulke?



ke ada kawan2 yang dapat panggilan interview macam saya nie?
mai la kongsikan sikit tips2 atau pengalaman...
berdebar nie..

p/s:
doakan dipermudahkan urusan temuduga saya.Jika ini lah rezeki saya..
saya bersyukur,Namun jika bukan...Allah lebih berhak menggantikannya.aminn
Dikesempatan ini,saya menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf andainya saya ada melukakan hati mana2 pihak..

You May Also Like

3 comments

  1. wah...nk try apply la jgk...mcm best je...btw, good luckkk :)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya jia, maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  3. tahniah dpt interview. godluck!
    dah berapa lama tggu tak dpt gak. hurm

    ReplyDelete