UPT POSITIF

by - 6:43:00 AM

Kalau korang tengok pada tajuk mesti korang juga dah menjangka!
nah!memang detik ini yang aku nanti-nanti kan .
tersenyum lebar aku saat aku melihat munculnya 2 line 
apabila keluar nya dua line..ini maka bermulalah perubahan status kepada setiap pasangan yang telah sah bernikah.Jadi mummy and daddy..!~yeayyyy..

Namun besarnya amanah yang Allah beri kepada mereka yang bertuah untuk memikul tanggungjawab ini.
Nampak tak double line?

bestnyer kan..detik2 itu.Tetapi apakan daya aku



...rupa-rupanya aku.....

 bermimpi.

ooh...MIMPI rupenya..

Namun,ia menjadi suatu mimpi yang paling indah buat aku.Aku harap ia menjadi satu kenyataan suatu hari nanti.amin.

doakan kami..ye kawan-kawan semua.

You May Also Like

2 comments

  1. lorhh mimpi rupenye.. da senyum sampai telinga dah first bace tadi.. kikikii

    ReplyDelete
  2. kikiki.doakan ia mnjdi 1 kenyataan..

    ReplyDelete