tema blog berubah lagi!

by - 9:58:00 PM

Salam jumaat yang indah

sebagai penghargaan kepada diri sendiri..aku just nak cerite pasal blog aku

kalau korang perasan atau tidak perasan..blog aku dalam bulan ni menghadapi perubahan yang kerap.
perubahan ape kah?

tema atau lebih mudah design.

aku sendiri tak pasti kenapa aku kurang berpuas hati dengan design aku 
kalau tak silap aku sampai 2 3 kali aku ubah.Memang sukarnya nak mencari idea.even untuk blog sendiri apatah lagi untuk medesignkan blog customer..teeee..Inilah cabaran kan.

apa2 pun i love to design blog so much
walaupun terpaksa memerah idea,tenaga dan mate..(untuk berhadapan dengan laptop)
tapi itu semua berbaloi dengan hasil yang memuaskan.(Bagi aku design kali ni iaitu sekarang dah cukup memuaskan)
kikikiki..OPs...sooRRY LAA..klau nampak macam aku ni masuk bakul angkat sendiri.

sebenarnya baru bulan ni aku nak aktif balik blog ni sebab sebelum2 ni aku abaikan die.
Jadi untuk mendapat kan semula mood untuk aktif..memerlukan wajah blog baru.

hasilnya....Tadaaaa!!!!!


ke langit or ke laut...?

so aku dah kembali bersemangat nie..nak blogwalking nak join segmen ..dan dalam masa yang sama nak buat segmen.

Insya ALLAH.ok lah kawan2..semua.



You May Also Like

12 comments