premade custom design Template blog dijual

by - 12:39:00 AM

Assalamualaikum wbt

Bismillah 

syukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih diberi nafas untuk menjadi hambaNya dan mengumpul segala kebaikan sebanyak2 nya untuk menjadi bekalan di sana.InsyaAllah.

Alhamdulilah..ini adalah cubaan buat kali pertama aku menjual premade custom design template blog kepada anda semua.Kebiasaanya aku akan mengambil order dari customer terlebih dahulu dan customer akan menungu dalam masa beberapa hari untuk aku siapkan design.Namun kali ini,aku ingin mencuba sesuatu yang lebih mudah,simple dan cepat.Of cos,korang suke cara ini kerana korang boleh memilih template yang korang suke dengan cepat..kan.!~beli dan terus install di dalam blog korang.
untuk pertama kali ini..aku ingin menjual premade custom design template blog yang aku pernah aku pakai sebelum ini.Dan sekiranya ia terjual maka secara rasminya ia menjadi hak milik kekal kepada si pembeli.Dan aku tidak berhak mengambil design itu kembali.Untuk pengetahuan semua,setiap 1 premade custom design template blog yang aku jual hanya untuk seorang pembeli.Maka si pembeli mempunyai hak privasi tersendiri dan jangan khuatir tidak akan berlaku persamaan premade custom design template blog seperti anda.Melainkan ada tangan-tangan yang mencuri hasil kerja aku.wallahu'alam.
aku harap sekiranya ia mendapat sambutan aku akan meneruskan menjual premade custom design template blog dan masih membuka tempahan custom design blog.

Harga blog :
bergantung kepada design


HANYA RM100 FULL DESIGN

Kaedah Pembelian:

  1. korang berminat untuk membeli premade custom design template blog.
  2. Pm aku di FB JIAKREATIFELT atau whassup/wechat di 0139977063
  3. Proses pembelian akan diteruskan apabila persetujuan telah di capai.
  4. Pembayaran disahkan maka premade custom design template blog sah menjadi milik kekal korang.
Cara install di blog:
PERCUMA!Khidmat install premade custom design template blog di blog korang.Sertakan email dan password blog korang.
PERCUMA! Khidmat mengubah atau menambah premade custom design template blog yang korang beli itu.
Antaranya:
  • Penambahan tajuk di header blog,
  • Perubahan pada doodle
  • Request font dalam blog
Berminat?

cepat2...!!!!!jangan terlambat...





You May Also Like

1 comments