Sedihnnyer..

by - 3:53:00 AM

begitu lah lumrah kehidupan..
"setiap pertemuan pasti ada perpisahan"

aku sekarang sedang menghitung hari-hari terakhir di MRSM Lenggong nie.
dah nak habis rupenye kontrak aku sebagai guru ganti di sini.
dan paling menyedihkan perlu meninggalkan maktab,rakan sekerja,dan pelajar yang sangat best!~

tak dapat nak rungkaikan segala perasaan dengan kata2.
dan paling mengharukan pelajar2 membuat kejutan dengan menghantar kad2 luahan serta doa kepada aku.
ya Allah..terasa kerdilnye diri ini dihargai seperti itu kerana aku hanya berkesempatan mengajar mereka selama 3 bulan sahaja.

hurm..itu sahaja kot..nak luah.pape t aku try snap gambo2 berkaitan k.

tata...~

You May Also Like

1 comments

  1. alala.. xmau la sedeh cikgu^^

    insyaAllah ada rezeki jumpa lagi ngn students n teachers..

    ReplyDelete