dah lamenyer...tak update blog

by - 4:21:00 AM



syukur masih diberi kesempatan untuk mengupdate blog
walaupun jarang bukak blog dan menulis di entry ..tapi aku dapat rasakan semakin berkurangnya followers di blog ini.

hukhukhukhuk
kenapa anda unfriend saya?

apapun minta maaf bagi mereka yang pm di fb dan sangat la lambat saya reply..bukan sebab saya sombong tapi kekangan kerja dan kepenatan yang melampau sejak 2 menjak ini.

dan alhamdulilah hari ni ada sedikit kelapangan untuk on laptop dan menaip.
saya harap saya tidak akan kehilangan followers lagi.



You May Also Like

2 comments

  1. sy menjadi follower setia...hihih..perkara unfollow nie selalu berlaku...xtw la kenapakan....hihhi....

    ReplyDelete
  2. As'salam, mmg sedih kan kehilangan friends dan follower di blog..tp saya faham awak bz..sebab saya pun lama sangat dah x update entry.. :P

    ReplyDelete