TIADA TAJUK

by - 12:03:00 AM


jika kita merasakan bahawa kehidupan ini adalah sementara &pengakhiran hidup kite adalah kematian maka kite tidak akan berasa sedih saat di uji..

Allahhu,aku tidak mahu tergolong dalam hambaMU yang sentiasa berkeluh kesah saat diuji,melupakan Mu saat dilimpah kenikmatan,dan jauhkan jiwaku tidak pernah merasa puas ..

pinjamkan kepada ku kekuatan Mu supaya bila aku diuji nanti aku boleh bisa berdiri dan tidak akan menangisi nasib hidupku yang telah Kau rencanakan untukku.

Ya Allah,Aku tahu hidupku adalah sementara dan mengharapkan menemuiMu dalam keadaan yang baik serta dapat memberi salam ke atas KekasihMu..dan kekasihMu dapat memberi syafaatnya kepadaku nanti.amin.

Ya Allah,dosa2ku ibarat pepasir di pantai..dan hanya padaMU untuk ku dambakan keampunan kerana ku yakini Kasih sayang Mu mendahului KemurkaanMu.

Ya Allah bersihkan hati ku dari merasa sedih melihat kesenangan orang lain dan merasa puas melihat kejatuhan orang lain.

Ya Allah,selamatkan aku,keluargaku dan zuriat keturunanku dari menjadi bahan bakar api nerakaMu.

Oh..Allah pemilik arasy yang agung..terimalah aku sebagai hambaMu....

You May Also Like

1 comments