preloved clothes for sale

by - 6:47:00 PM


hai dan morning uolls..

hari ini aku nak jual beberapa pakaian yang aku jarang pakai.
dan clothes di bawah berada dalam keadaan yang baik.so,here the items:

skirt labuh (kembang) ops..sorry aku tak tahu apa nama sebenarnya 

condition:masih baik sebab jarang pakai
coklat lembut
RM40 RM 35 termasuk postage


jubah cotton (maaf berkedut sebab pemalas sangat nak gosok that why aku nak jual)

aku pakai ni masa hari raya tahun lepas sekali je..dan condition nya of cos masih elok


inilah corak jubah ini didada.
sangat cantik :) 
saiz L
RM69 termasuk postage



Jaket dark brown

condition ok dan selesa 
Saiz XL

RM25 termasuk postage


jubah seluar

Harga asal aku beli kat terengganu RM86

Corak manik pada bunga masih kelihatan rapi dan kemas
kain lembut dan sejuk bila memakai nya

maroon
saiz 42

RM60 termasuk postage

jika berminat pm terus aku di SINI ye..

You May Also Like

3 comments

  1. semoga mendapat sambutan jia...mesti ada yang berkenan tu nanti... In Shaa Allah....

    ReplyDelete
  2. Jom tengok lulur yang diguna di spa

    http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2013/06/jom-melulur-badan-di-rumah.html

    ReplyDelete