follower yang bertuah untuk direview

by - 8:27:00 AM

terima kasih kepada cik Nur Kamilia kerana sudi mengfollow blog saya.
    nah,jom kite terjah blog beliau
    salam kenal dari saya untuk awak

    lagu dalam blog awak ini menginggatkan saya kepada kienangan saya dimana encik suami saya pernah menghadiahkan lagu ini kepada saya:)

    sangat menyentuh perasaan.

    seterusnya,pemilik blog yang bertuah ialah..
    cik honey..

    malangnya aku tidak dapat menjejaki blog beliau kerana beliau tidak meninggalkan sebarang kesan ...huhu
    sangat kaciwa

    apa-apapun terima kasih kerana sudi mengfollow blog saya nie.
    salam kenal..

    ok..akan bersambung review blog ..nantikan yer..

    ok..lah,baru terjumpa siapakah cik honney sebenarnya selepas cik honney sendiri meninggalkan jejak di shoutbox ..sorry dear,kadang2 saya tak perasan msg di shoutbox tuh.btw,thanks alot coz tinggalkan jejak.

    nah!inilah die blog cik honney.
    simple dan suci je..bile tengok..

    jom reramai kite terjah blog beliau..
    http://www.wadahberbicara.my/

    You May Also Like

    5 comments

    1. wah tahniah buat beliau sebab direview oleh Jia...

      ReplyDelete
    2. bestnya kena review blogger pemes..hihi

      ReplyDelete
    3. Maaf dear...saya ada tinggal jejak di shoutbox..mungkin awak x prasan..
      http://www.wadahberbicara.my/

      ReplyDelete
    4. anda pemenang cursor dri segmen 5 hari by syazlia..ni urlnya-->http://cur.cursors-4u.net/holidays/hol-5/hol422.cur

      ReplyDelete