tolong jaga..

by - 11:44:00 PM

tolong jaga...jaga..apayer.?jaga lah diri mu wahai wanita dengan sebaik-baiknya.
    jaga aurat,jaga pemakaian,jaga pergaulan..dan jagalah semuanya kerana ia adalah amanah dari Allah untuk kite.
    checklist:setakat mana pemakaian kite?
    kenapa aku cakap macam itu?sudah banyak kali mungkin kalian semua sudah maklum bahawa pakaian wanita muslimah itu perlulah labuh,tidak jarang,longgar dsb.
    please!!jangan ambil mudah tentang aurat atau penampilan kite kerana ia akan mengundang banyak masalah terutamanya kepada lelaki2 yang mempunyai masalah.Masalah apa?masalah nafsu yang kuat.

    percaya atau tidak?
    lelaki memang akan tertarik pada wanita.Malah mereka akan mudah teransang apabila melihat wanita cantik.Itu belum lagi kalau wanita itu tidak menutup aurat dengan sempurna.Imaginasi mereka sangatlah tajam sehinggakan mereka boleh menelanjangkan kite (walaupun ketika itu kite sedang berpakaian),sangat memalukan!!.
     kenapa ini terjadi?dimana silapnya?
    ia berpunca dari pemakaian kite sendiri yang mana tidak menepati syariat.
    bagaimana cara untuk mengelak ia berlaku?
    jangan ambil mudah dengan pemakaian dan aurat kite.jangan mudah mempercayai sesiapapun lelaki yang kite kawan.berhati-hati kerana mungkin kite boleh menyebabkan mereka teransang!!nauzubillah.
    akibat dari tidak mematuhi syariat agama?
    apabila kite ambil mudah tentang aurat kite,Allah tidak akan menjaga aib kite.Buktinya,gambar2 seksi kite di FB mungkin sedang dicuri oleh anasir2 jahat ini.Adakah kite suke orang lain komen tentang struktur badan kite..yang mana mereka langsung tidak layak mengomen /menatap gambar kite itu!!

    kesannya?

    sebelum ini ,aku ada buat entry :http://www.jiakreatifelt.com/2012/08/hati-hatigambar-anda-dicuri.html
    dan alhmadulilah,page ini berjaya direport

    2 page terbaru yang berkenaan dengan keaiban wanita.SANGAT MEMALUKAN DAN MENGAIBKAN.bayangkan jika ada gambar kite sendiri yang tidak menutup aurat dan gambar kawan2 kite,saudara2 kite...tolong bantu untuk report page ini.
    https://www.facebook.com/ModalMelancapGadisCantik?fref=ts
    https://www.facebook.com/pages/Modal-melancap-lelaki/285468748219334?fref=ts

    p/s: jika kite tidak mahu perkara ini berlaku..ia bermula dari kite sendiri.tolong berhati-hati dalam berpakaian dan ingatlah perintah Allah kepada wanita semua untuk mejaga aurat sebaik2nya ada hikmahNya...kite sebagai hamba wajib taat.Pasti ada ganjarannya.:)

    You May Also Like

    0 comments