rasa macam nak berlari

by - 8:14:00 PM

semenjak dua menjak nie..jiwa aku rasakan sangat sunyi dan sedih.entah kenapa ujian yang Allah berikan seolah tidak mampu untuk ku tanggung dan fikirkan lagi.Ku pujuk jua hati ini untuk sentiasa bersangka baik dengan Allah kerana aku yakin setiap kesulitan pasti ada kemudahan.

aku yakin kuasaMu mengatasi segalanya.Aku yakin segalanya ada hikmah yang telah Kau rencanakan yang dimana kami tidak tahu dan sangat jahil untuk menilainya..Aku tidak minta cukuplah sebuah ujian itu tetapi apa yang ku mohon dari Mu ialah kekuatan yang mana aku mampu hadapi nya dengan tersenyum...:)

aku akui selama ini aku banyak melakukan kesilapan dan kesalahan..yang mana aku terlalu mengikutkan perasaan..dan syukur ya Allah kerana masih memberi aku kesempatan untuk membetulkan segala yang pernah aku perbuat.terima lah taubatku dan amalanku....Banyak perkara yang Allah masih belum beri kepada ku..kerana mungkin Allah lebih tahu sekiranya aku mendapatkannya aku akan jarang untuk menghargainya apatah lagi mensyukurinya...
maafkan aku ya Allah...


You May Also Like

1 comments