Launching JiaBoutique

by - 11:40:00 PM


  • Buat sideincome dengan autoblogger
  • Nak anak!
  • Zombie
  • YUNA!
  • anda cun or cantik?
  • syukur kepada Allah kerana masih diberi kesempatan dan peluang untuk bernafas dibumi Allah ini.Dan di tambah juga rasa kesyukuran kerana buat pertama kali nya aku ingin membuka fashion boutique..wah!!
    TERUJA TAK?aku yang baru nak buka kedai pun rasa teruja sangat..sebenanrnya tujuan aku buat kedai ini sebab aku sukakan fashion yang up to date disamping mengikuti syariat sebagai seorang muslimah.Dan sememangnya wanita itu tidak dapat dipisahkan dengan kecantikan!meliputi kecantikan dalaman ataupun luaran..terlebih dahulu,minta maaf model tidak menutup aurat..

    dengan lafaz bismillah..jom shopping dan sesiapa yang berkenan,inform aku yer..terima kasih semua...

    blog masih underconstruction dan masih banyak lagi perlu direstock**

    You May Also Like

    1 comments