selamat hari lahir buat diri sendiri

by - 12:32:00 AM

assalamualaikum wbt...dan selamat hari Jumaat yang indah.

hepi besday untuk  diri aku sendiri..lalalala..

present..?nah...


walaupun tidak mendapat hadiah dari sesiapa pun pada hari ini..tapi wishes dari kawan2 di fb dan handphone sangat bererti buat aku..:P tahun ni,aku teruja sangat kerana inilah tahun pertama aku menyambut besday bergelar puan..^_______^.semalam ingatkan encik suami nak buat surprise tapi die tido dulu..wahhh,kaciwa!tapi hari ini..dia wish kat aku sebelum keluar pergi kerja..sesuatu perasaan yang cukup sayu aku rasakan..huhuhuh..terima kasih abang.
baiklah,sebagai perhargaan kepada kawan2 yang wish..aku nak print screen dan letak dalam entry ini..
TERIMA KASIH
TERIMA KASIH


TERIMA KASIH
TERIMA KASIH
TERIMA KASIH

2 ucapan yang menarik perhatian:icon blue tu,dari sahabat baik aku..terima kasih,zura.dan icon warna kuning tu,adalah junior aku kot.**apalah teruk sangat aku nie**kesukaran untuk mengenalpasti orang.ucapan nya,semoga dikurniakn anak yg comel..waaah...!!memang aku dan suami sgt menanti kehadiran zuriat dalam rumahtangga kami..tolong doakan kami dapat anak yang soleh/ah yer..AMINN..

TERIMA KASIH

TERIMA KASIH..SEMUA
ini wishes dari abang aku n akak aku..
THANKSS

Nampak tak gambar bunga ros pink tuh,pemilik Munira Mohd Amin.Beliau pun adalah sahabat baik aku masa di U dulu.Terima kasih,ye...

THANKSSS

fisrtly,aku minta maaf kerana aku tak menyusun dan crop secara betul..semua nya aku buat secara mengkhinzir buta(bak kata johan la)..baiklah,setakat ini yang aku dapat sehingga pukul 3.ooptg tadi..terima kasih di ucapkan kepada kawan2 fb dan sahabat2 baik serta keluarga.
 

dan gambar di atas,adalah antara 2 orang terawal wish kat aku..Aku rasa macam junior aku kat sekolah dulu.THANKS yerr..^^

ucapan:JAZAKALLAH..semua..
sekian,terima kasih

------------------------------------------------------------------------------------
SEGMEN SAYA NAK KENAL AWAK..berakhir pada hari ini..TERIMA KASIH JUGA DI UCAPKAN KEPADA MEREKA YANG SUDI JADI KAWAN SAYA..ANDA SEMUA AKAN MASUK DALAM BLOGLIST KAWAN BARU SAYA...

You May Also Like

18 comments

  1. Selamat Hari Lahir...
    Cek Ya doakan semoga murah rezeki dan bahagia sentiasa

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir sis...semoga diberkati Allah selalu.. Amin... :)

    ReplyDelete
  3. Selamat hari jadi jia ^^ semoga diberkati dan dimurahkan rezeki yang melimpah ruah amin ^^

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir akk..semoga dlm lindungan allah sentiasa..:) murah rezeki dan ceria selalu..aamiin..:)

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir :)

    Smoga dipanjangkan umur :)

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir jia..moga bahagia bersuami tercinta.. :)

    ReplyDelete
  7. happy belated besday jia..
    moga pnjg umur n murah rezeki..:)

    ReplyDelete