jenis design blog

by - 6:45:00 PM

Assalamualaikum wbt..dan selamat pagi semua.
TEMPAHAN EDIT BLOG MASIH DIBUKA!!!!

Nah!!
ramai yang bertanya..mengenai design full blog kepada saya.Memandangkan dulu saya hanya meletakkan spesifikasi secara rawak namun kini saya cuba untuk membuat ia lebih tersusun dan kamu semua boleh membuat pilihan dengan lebih bijak kan.
Berikut adalah contoh design:

1) PAKEJ A

  • 3 column
  • header
  • footer
  • top navigation menu
  • color and font:your choice**
  • etc included:cursor,comment box,sidebar,post title&body,blockqoute
  • example:
 2)PAKEJ B

  • 2 column (simple)
  • header
  • footer
  • color and font:your choice**
  • etc included:cursor,comment box,sidebar,post title&body,blockqoute
  • example:
3) PAKEJ C
  • 2 column (Advanced)
  • header
  • footer
  • color and font:your choice**
  • etc included: cursor,comment box,sidebar,post title&body,blockqoute
  • example:**macam blog aku sekarang**
 caj lain dikenakan bagi mereka yang ingin add-ons:
  1. menu tab yang superduper comel**lip lap
  2. navigation menu
  3. butang search cantik**rujuk kat butang search blog aku ok.
  4. animation header

cara untuk order:
  • pm me kat fb jiakreatifelt atau email di najiah_njiah@yahoo.com (akan dibalas dalam tempoh 12jam)
bayaran dan cara pembayaran:
  • RM30 Fiexed price namun akan ada perubahan jika korang add-ons atau ala carte 
  • bank in dan topup Celcom(bagi jumlah bayaran yang tidak melebihi RM10)
syarat:
  • pesanan korang akan dibalas secepat yang mungkin
  • sila guna kan bahasa yang sopan
  • selepas pesanan korang aku balas, korang diberi masa 5 hari untuk menjelaskan pembayaran..sekiranya gagal,order korang akan di HOLD dulu.^^
  • sekiranya korang ingin membatalkan pesanan,sila maklumkan kepada aku ok..jangan bila aku dah nak start design..tetibe korang beritau tak jadi..aduhhhh,kecewa aku.saaaakit hati.
  • sekian,terima kasih..:D
 p/s:korang ada kemusykilan just let me know k dan bagi yang nak menggunakan khidmat aku untuk makeover blog korang yang dah sedia ada,contoh nak centerkan header ke (perkara2 simple)...aku dengan rela hati untuk menolong korang.tapi please jangan lah sampai aku kena edit the whole things dalam blog korang..secara percuma..tolong la k.

baiklah,sampai disini sahaja...yang baik dari Allah..yang lemah serta hina adalah dari aku sendiri...

You May Also Like

5 comments

  1. finally iman dpt tgk wajah empunyer diri..comey akk ^_^

    ReplyDelete
  2. Akak saya nak tye,Akak tak wat tuto untuk adobe photoshop ke?n ada lg satu akak guna font apa yg atas tu kut tarikan luahan rasa tu,?dah lama cri font tu tapi tak jumpa2,akak gtau kt shoutbox k,thanks

    ReplyDelete