ujian sakit

by - 7:03:00 AM

hendak dijadikan cerita..semalam aku tak berapa sihat.Jadi encik suami bawa aku ke hospital Labuan.Sampai sahaja disana,keadaan hospital agak crowded.erm,ramai pulak yang sakit.hatiku mendengus.Dari pukul 830mlm kami sampai pukul 10.00mlm akhirnya aku dipanggil masuk..wah,lamanya.WAITING IS KILLING.aku rasa tak larat sangat nak menunggu..kepala mula beratt,badan dah jadi suam2 panas,pinggang dah mula sakit,(Hanya Allah yang tahu).didalam bilik doktor,aku diarahkan untuk mengambil sampel air kencing aku..aku dah memang predict yang aku mungkin menghidap kencing kotor..yela,dari semalam..keluar masuk toilet..sampai rasa badan dah begitu tidak bermaya..bayangkan.
so,apa lagi aku pun kena cucuk..mujur kat tangan je.(actually sebelum ni,aku pernah jugak kencing kotor)siap kena masuk air 2 botol lagi..
apa yang sebenarnya aku nak cite ni kan..^____________^
enthlah,tidak ada idea..maybe.sekarang ni pu tengah menaip dalam keadaan berbaring.Kepala rasa berat laggi ni.

kawan2..semua..tolong doakan aku cepat sembuh yer.sesungguhnya doa kalian amat diperlukan.(dalam sakit2 ..aku buat jugak edit blog orang..eentah apa lah yang akan dikomen oleh owner blog tersebut..)mesti  entah papa kan..
okeylahsampai disini coretan mengarut aku ..nie.korang jaga kesihatan jugak..kerana nikmat sihat itu adalah sangat bermakna...^_____________^

You May Also Like

10 comments