Extracantik kan blog anda!

by - 7:08:00 PM

insyaAllah..

dengan lafaz bismillah..tempahan edit blog masih dibuka..

saya bukan lah untuk membanggakan diri ..dan menunjukkan diri hebat..namun  saya juga sedang belajar untuk menjadi yang lebih baik.Bagi yang berminat boleh tinggalkan komen anda atau pm saya di fb jiakreatifelt.Msg anda akan di reply secepat yang mungkin.
im not superb duper to boast myself,but im willing to learn and keep learning.For those who are interested please inform me,and godwilling i will reply your msg as soon as possible.
bagi saya salah satu cara untuk meningkatkan traffik blog anda,adalah dengan blogwalking..namun sebagai persedian dalaman blog anda adalah juga perlu mencantikkan blog anda.Bila blog anda cantik,kemas..followers akan meningkat.Barulah anda rasa sangat enjoy dalam blogging ini.

namun,bagi yang sukakan kreativiti sendiri..anda bebas untuk mencorakkan blog anda sendiri.saya hanya sebagai loncatan untuk membantu anda mencantikkan blog anda.

Sila order jika berminat yer.TQ!!!^__________~~~
Dari Allah datangnya segala ilham..alhamdulilah...

You May Also Like

5 comments

  1. Hai~ hihihihi.. Kalau awak ada masa, joinlah segmen saya ya ~ ^^

    http://everlasting-frend.blogspot.com/2012/09/segmen-idola-kegemaran.html

    ReplyDelete
  2. Blog ni mmg cantik..mmg kretif la tuannya..

    ReplyDelete
  3. design smua awk ke tentukan dear? so, cmne bayarannya??

    ReplyDelete