Blog ku berwajah baru lagi lagi...

by - 7:42:00 PM


alhamdulilah,siap jugak blog aku dengan berwajah baru serta berlagu (cehh..asyik tukar-tukar je lagu ku ini)..^^ok lah,tak mahu berceloteh panjang..jom layan gambar blog aku ini..

actually,aku tak ada idea nak update apa blog hari ini.so,cerita pasai apa yang buat semalam je la kan.Syukur berjaya menyiapkan tempahan blog kawan2..so curik2 masa mengedit blog sendiri.
bagi sesiapa yang nak merasa air tangan aku untuk mengedit kan blog korang juga..(perghhh..)bolehlah pm aku atau tinggalkan nota di shout box aku ok?insyaAllah..korang akan dilayan dengan baik sekali.Tapi nak minta maaf tolong hormati privacy aku.:D Kadang-kadang aku lambat /tidak balas msg korang maksudnya..aku busy atau aku rasa soalan itu aku tak perlu jawab kot kan..hihihih.minta maaf jika ada yang terasa.

You May Also Like

16 comments

  1. Nice.. cume header tu kene rapat sikit.. hehe..

    ReplyDelete
  2. jelez arr tengok belog nie...buat kat ain satu..:p

    ReplyDelete
  3. cantiknya blog dia...
    header yang menarik~~

    ReplyDelete