saya suka blog islamik

by - 10:14:00 PM

perut dah berbunyi-bunyi.krong krong krong.
Namun malas nak memikirkan bunyi tersebut dan terus blogwalking.
tujuan aku blogwalking ni nak tambah kawan/kenalan..tup tup boleh jumpa kawan 
lama ker kan.itu lah faedah nya,yang tak faedahnya membazir masa( duk menghadap lappy jerrr...ishk isk..)
macam mane korang nak pastikan setiap apa yang korang buat ada ganjarannya?ganjaran nya : keberkatan ..tak kan lah kite duk on9 xdpt pape malah sia-sia??bagi aku, aku just spend time baca ilmu2 bermanfaat,join segmen yang dianjurkan oleh blogger lain,kurangkan gosip2,dan singgah blog yang memberi aku ilmu..dan perkongsian yang berfaedah.( bukan bermaksud aku nie alim,berlagak tak lah..cuma kongsikan apa yang aku rase jerk.) maaf kalau ada yang tersinggung.
kali ni aku nak share beberapa blog ISLAMIK yang sempat aku jumpa:





untuk ke blog beliau klik kat =====> sini

untuk ke blog beliau klik kat =====> sini

untuk ke blog beliau klik kat ====>sini

untuk ke blog beliau klik kat====> sini

Aku amat suke blog2 islamik gini..selain dari laman web islamik/blog islamik yang kite tahu..kite jugak bleh meninjau pemilik2 blog di atas( walaupun aku tahu masih ramai lagi blogger islamik di luar sana ).walaupun sesuatu ilmu itu kite sudah maklum..namun tak salah kalau kite sentiasa refresh kan.

mohon maaf semua.moga perkongsian sedikit ini dapat memberi manfaat kepada semua.
ampunkan aku, yaAllah

You May Also Like

12 comments

  1. Salam..Jom Ramai2 Join Giveaway Baru Ni !! Terhad Untuk 200 Peserta Sahaja !! CEPAT !! :Dhttp://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/peserta-random-giveaway-by-cik-fie_26.html

    ReplyDelete
  2. assalammualaikum... aiwah terharu ..tergamam sekejap.. syukran jiddan ukhty.. di tengah-tengahnya,
    kita saling mendoakan sambil tetap berpeluk walaupun jauh tapi dekat di hati..

    -saling mendoakan ya ..

    mohon share di fb ana ye... :)

    ReplyDelete
  3. eh..terima kasih awak. followed :)

    ReplyDelete
  4. ehehe..terbaik..anyeong haseyo~~~~

    ReplyDelete
  5. thanx awk.. mmg tgh cri blogger2 islamik nih..=D

    ReplyDelete
  6. @ain soofiyahboleh lah kite mengeratkn lagi hubungn disini.salam perkenalan

    ReplyDelete
  7. Ya Allah, tak sangka... Maaf baru perasan.. hehe. Takpe2, sambil menghilangkan bosan, jangan lupa ingat Yang Maha Esa.. Terima kasih ye ;)Really appreciate it!

    ReplyDelete