craft mania

by - 10:44:00 PM

berlari-lari terlanggar batu,
batu yang dilanggar sungguh bulat, 
hari ini hari sabtu, 
apa yang korang buat?
( Ada kaitan ker..?)x kisah lah.janji rock..hahahah

dah lama x cite pase craft yang aku buat.Aku nak review craft- craft aku sepanjang hampir setahun aku terjebak dalam dunia crafting ini.
 
yang ini bantal.Bantal ni diperbuat dari kain flannel.Kain yang sangat lembut.dan aku isi bantal ni dengan fiber. ( tapi kalau isi dengan kekabu lagi best) =____=
saiz standard yang aku buat adalah 14inci X 14 inci( 1 inci =2.54 cm )
permintaan yang paling ramai adalah : bantal couple( apa tu?) 
bantal yang sama saiz,warna dan sama design.

ini pulak keychain/hp strap( tempat gantung kat handset)
macam2 design aku boleh aku buat.gambar di atas ini adalah salah satu design yang pernah buat.yang ini aku buat dari kain felt.Kain felt lembut dan nipis.Ada macam2 warna.
car neck pillow.apa pulak tu?ini untuk letak kat dalam kereta.kalau korang perasan..yang ini letak kat leher tuh.( x tahu nak terang lahh..)hihihi..
car neck pillow ni diperbuat dari kain felt dan diisi dengan fiber.^__________^
bekas tisu yang tomey.korsng leh request nak letak nama ke,warna pilihan..dan apa2 la.Ini diperbuat dari kain felt.tomei x?
brooch.aku buat brooch ros.hand made tau.aku yang buat sendiri.Ini pun diperbuat dari kain felt.selain brooch, aku buat klip rambut.tapi xd gambar la.

yang ini je aku termampu dan aku tak kreatif sangat pun. Ini salah satu kelebihan Allah bagi pada aku.sekian, terima kasih.

Kalau nak tengok lebih lagi, ada kat sini.
 Nak order boleh klik sini

terima kasih, Allah

You May Also Like

2 comments

  1. alhamdulillah..berbakat la sis ni...mmg cantik hasil kerja sis...bez nye klo dpt hadiah camtu...done follow u

    ReplyDelete
  2. @Yumidaalhamdulilh,terimakasih.mula2 akk pun xreti..tp practice make perfect

    ReplyDelete